neděle 25. listopadu 2007

Oslava

Ahoj všichni! Budu mít svátek , a protože jsou další víkendy obsazeny ostatníma oslavencama, přidělili mi tuto neděli:)
Všichni se nacpali výborným obědem, mne odbyli mateřským mlékem. A tak jsem za chvíli usnul a nechal je slavit i beze mne. Zatím...

Mamka vytvořila neskutečný moučník - Tiramisu-a měla opravdu sama radost, nejen mí příbuzní


No není to krása? A jak byl dobrý, prý..

Když jsem se vyspinkal, chtěli mi všichni rychle popřát a tak se na mne a maminku nahrnuli, že jsem při poslední gratulantovi už pěkně natahoval








Maminka mě zase uklidnila, čím jiným než mlíčkem, a začala přebírat moje dárečky. Chvílemi z toho byla celá nabok.



Nejvíce byl ale překvapený tatínek z mého hracího kolotoče, který mi koupila mamka Maki. Povídal :" To myslíš vážně, kobli?" a mamka na to:
"To víš zlatko, až budu potřebovat nechat malého chvíli bez dozoru, bude se hodit:)" A to můžu potvrdit, mně se to moooc líbilo, očička mi málem vypadly a nepotřeboval jsem nikoho kolem sebe.






Možná tatínek kolotoč rád použil večer, když mamka šla trénovat na spinning :)

4 komentáře:

Carolyn řekl(a)...

Looks like we missed out on a great celebration. Happy name day to Ondrasek, we love you very much! We're glad you are such a content baby and aren't too hard on your parents. Plus you get cuter and cuter...

Anonymní řekl(a)...

Malý je super, a na dort mám taky chuť. Hezké odpoledne do UH. Hela

Anonymní řekl(a)...

Malý jse skvělý a v kalhotech je to dospělák. Na dort mám i na dálku chuť. Hezké odpoledne . Hela

Carolyn řekl(a)...

By the way Ondrasek, you look very handsome in the shirt and overalls!